Apartmani Medena d.d., u daljnjem tekstu Društvo, plasira i prodaje smještajne usluge prema objavljenim informacijama, opisu, terminu i važećem cjeniku, a sukladno potvrđenoj rezervaciji/sklopljenom ugovoru, u svoje ime i za svoj račun. Kao naručitelj usluge za krajnjeg korisnika može se pojaviti agencija ili turoperator te se odredbe općih uvjeta primjenjuju i na njih kao posrednike. Slanjem upita za rezervaciju potvrđujete da ste sporazumni s Općim uvjetima poslovanja društva te isto postaje pravna obveza. Prilikom pružanja usluga Društvo primjenjuje pravila propisana kućnim redom, hotelijerskim i ugostiteljskim uzancama, a u skladu s važećim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske.
Važeća cijena usluge navedena je u ponudi dobivenoj putem Online booking sistema ili odjela rezervacija. Ugovorene usluge ne mogu se kombinirati s ostalim promotivnim ponudama ili paketima, osim ako nije drugačije dogovoreno. U slučaju bilo kakvih izmjena ili odstupanja od rezerviranih usluga bit će obračunate redovne cijene. Za usluge koje nisu iskorištene povrat sredstva nije moguć. Sve vrste posebnih usluga koje nisu uključene u cijenu gost sam plaća i dužan ih je naručiti prilikom izvršenja rezervacije ili na upit na licu mjesta. Rezervacijski sustav primjenjuje dnevne najbolje cijene Društva.
PDV je uključen u cijene.
Turistička pristojba nije uključena u navedene cijene smještaja, već se obračunava na licu mjesta.
Turistička pristojba je izražena u EUR. Odluku o visini turističke pristojbe donosi Skupština Županije Splitsko Dalmatinske te je ista izražena u cjeniku. Djeca od 12 do 17,99 godina plaćaju 50% iznosa turističke pristojbe.
Molimo uzmite u obzir da se osobe od 12 i više godina smatraju odraslima te im se naplaćuje puna cijena. Prilikom rezerviranja smještaja, obvezni ste djecu stariju od navedenog pribrojiti odraslim osobama. Želite li promijeniti ili otkazati napravljenu rezervaciju, izmjene možete napraviti online, u skladu s Uvjetima otkaza rezervacije. Društvo pridržava pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju ukoliko je došlo do zlouporabe rezervacijskog sustava ili je ista napravljena očiglednom greškom korisnika.
- Rezervacije po redovnim cijenama -
Unutar 7 dana prije dolaska, Društvo zadržava pravo naplate cjelokupnog iznosa rezervacije. Gost treba dostaviti važeće podatke kreditne kartice koju će Društvo teretiti u navedene svrhe.
U slučaju da su podaci kreditne kartice neispravni, Društvo će o tome obavijestiti gosta te otkazati rezervaciju.
Ukoliko gost želi izravno uplatiti iznos rezervacije, plaćanje treba izvršiti najkasnije 7 dana prije dolaska.
Društvo će gostu odmah nakon izvršene rezervacije, unaprijed nepovratno naplatiti puni iznos rezervacije (osim boravišne pristojbe i mogućih dodatnih usluga). Gost treba dostaviti važeće podatke kreditne kartice koju će Društvo teretiti u navedene svrhe.
U slučaju da su podaci kreditne kartice neispravni, Društvo će o tome obavijestiti gosta te otkazati rezervaciju.
Ukoliko gost želi izravno uplatiti nepovratni puni iznos, plaćanje treba izvršiti najkasnije 24 sata nakon izvršenja rezervacije. Svi bankovni troškovi nastali u inozemstvu prilikom plaćanja faktura ili uplata predujma idu na teret gosta kao davatelja naloga uplate (SHA charge code). Uplaćenim iznosom smatra se iznos za koji je banka u Hrvatskoj odobrila račun primatelja uplate.
Predračun/Račun se ispostavlja na osnovi dogovorenih uvjeta i potvrde Partnera te na osnovi poštivanja otkaznih rokova. Naplata usluga je isključivo moguća u EUR. Plaćanje je moguće jednokratno – kreditnim karticama (Visa, Master), debitnim karticama, gotovinom (EUR) te bankovnom transakcijom
Kasni odlazak (check-out) je moguć samo uz prethodnu potvrdu recepcije te uz doplatu.
Otkaz individualnih rezervacija (rezervacije za manje od 12 osoba) bez naplate troškova je moguć do 14 dana prije dolaska.
U slučaju kasnog otkaza (14 dana prije dolaska) ili nedolaska, Društvo zadržava pravo naplate troškova u iznosu od 100% ukupne cijene usluge.
Otkaz rezervacija nakon prijave u smještaj (skraćenje boravka u odnosu na izvornu rezervaciju): Društvo može naplatiti storno-trošak u visini 100% vrijednosti preostalih rezerviranih, a neiskorištenih dana.
Obavijest o otkazu ili promjeni rezervacije mora biti dostavljena pisanim putem i valjana je po primitku pismene potvrde Društva.
Ukoliko nema najave za kasni check in, rezervaciju držimo do 22:00 sati na dan dolaska.
Kod bilo kakvih otkaza rezervacija (otkaz u bilo kojem trenutku nakon izvršenja rezervacije, nedolazak gosta (“no-show”), odbijanje rezerviranog apartmana iz neopravdanih razloga, otkaz rezervacija nakon prijave u smještaj tj. skraćenje boravka), Društvo će zadržati prethodno u potpunosti naplaćeni nepovratni iznos rezervacije.
Klijent i Društvo su oslobođeni od izvršavanja svojih ugovornih obveza ukoliko se pojave okolnosti koje se smatraju „višom silom“ dokle god takve okolnosti traju i utječu na izvršavanje ugovornih obveza, što je detaljnije opisano u ovom članku.
Izraz „viša sila“ podrazumijeva neuobičajene i nepredvidive događaje izvan kontrole stranaka. Takvi događaji uključuju (primjerice) rat, prijetnju ratom, demonstracije, prirodnu ili nuklearnu katastrofu, požar, epidemiju, loše vremenske uvjete, teroristički napad, vladine odluke i/ili predsjedničke odluke i/ili parlamentarne odluke (npr. odluke o zatvaranju granica, odluke o zabrani napuštanja države prebivališta, odluke o ikakvim zabranama vezanim za putovanja izvan država), Božju volju, i druge slične okolnosti. Klijent se može osloboditi obveza zbog „više sile“ u bilo kojem smislu jedino ako je njome spriječen izvršiti obveze Ugovora, te je u nemogućnosti ostvariti i zamjenske aranžmane, nakon što je poduzeo sve potrebne mjere za to. Društvo se može pozivati na „višu silu“ u slučaju kada je spriječen ili je povezano s velikim teškoćama ostvariti siguran smještaj, kada je po mišljenju Društva ugroženo zdravlje, udobnost ili užitak klijenta te kada bi kao posljedica svega mogla biti ugrožena sigurnost gostiju i djelatnika.
Prijava u smještaj i ulazak u apartman (“check-in”) moguć je nakon 15:00 h na dan dolaska.
Odjava iz smještaja i napuštanje apartmana (“check-out”) moguće je do 10:00 h na dan odlaska.
Društvo zadržava pravo uskraćivanja usluge boravka te ostalih usluga onim gostima čije ponašanje na bilo koji način nije u skladu s kućnim redom objekta, koje remeti mir i dostojanstvo drugih gostiju ili osoblja, ili koje ugrožava njihovu sigurnost ili dobrobit. Eventualne žalbe ili pritužbe gostiju, Društvo će uzeti na razmatranje isključivo ukoliko su iste bile upućene tijekom trajanja boravka i to ili na licu mjesta izravno odgovornoj osobi u objektu, ili putem agencije koja je izvršila rezervaciju, ili putem službenog predstavnika. Uprava zadržava pravo zatvoriti bazen u slučaju neophodnih popravaka te potrebnog održavanja ili sezonskog zatvaranja tijekom zimskog perioda. S obzirom na postojeće razlike unutar istih tipova smještaja, navedene fotografije su samo ilustrativne i informativne prirode te ne moraju odgovarati stvarno rezerviranoj sobi. Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte našu službu rezervacija na slijedeći e-mail: info@apartmani-medena.hr
U interesu je gosta da svoj prigovor pokuša riješiti odmah u odredištu. Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, gost mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Potvrdu gost mora priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju gost je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon korištenja usluge. Ukoliko gost uloži pismenu reklamaciju nakon isteka roka, Društvo takvu reklamaciju nije dužan uzeti u obzir. Društvo je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor. Društvo će rješavati samo one pritužbe koje se nisu mogle otkloniti na licu mjesta. Dok postupak rješenja traje, gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže bilo koje druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu gost se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Gost i Društvo će sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost Suda u Splitu. Mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.
Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji Republike Hrvatske. Društvo ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i samog objekta u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe. Društvo ne odgovara u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.
Raspored apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko gost nije izričito ugovorio apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjeniku. Smještaj u apartmanu nije moguć prije 15 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza 22 sati nužno je najaviti unaprijed, u protivnom Društvo ne garantira mogućnost izvršenja usluge, osim ako nije drugačije naznačeno.